Friday, February 24, 2017

Kenapa

Hi dairy...
Assalamualaikum...

Dairy...
kenapa perasaan sayang tu datang...
kenapa Allah hadirkan dia dalam hidup aku...
kenapa weh...
kenapa????

malam ini aku menangis...
melepaskan sesuatu yg ko syg bukan mudah...

patutlah akhir2 ni aku kerap mimpi dia...

dear kak azzura..
terima kasih untuk 2 bulan ni...
terima kasih untuk kasih sayang ni...
terima kasih sebab hadir dan pergi..
madi doakan akak bahagia...

pilih

Hi dairy...
sebenarnya aku kecewa...
kecewa sangat....
its ok...
lgpun aku dh biasa..
ni bkn kali pertama beb...
ni kali ke berapa ntah...
and now she ask me to choose..

aku tau dia dah dingin...
aku tau yg lain2 pun sama...
cuma yg aku xtau is apa punca dia...
ya..aku tau dia boleh bt org bergaduh...
tp aku x sangka kali ni aku yg kena...

n now...
aku pilih untuk pergi...
sbb dia desak aku untuk pergi...
sbb aku rasa dia dh x perlukan aku...
thanks kak ainul azzura...untuk 2 bulan ni..

menangis?
air mata ni dh xde...
aku doakan dia bahagia...
cuma akhir2 ni aku kerap bermimpi akan dia..
kalaulah hati ni sekeras batu...

so dlm 2,3 hari ni or 2,3 minggu ni aku akan jd lain...thats me...
kehilangan ajar aku jd semakin degil..

tp
aku x sangka kali ni terlalu cepat aku kehilangan...
dia yg muncul dulu...dan dia yg pergi...
bukan aku...
dia yg zahirkan rasa sayang itu...
bukan aku...
dia yg mulakan dulu..
tp kan...dia dtg dan pergi sama mcm kisah nora dtg dan pergi dlm hidup aku..

hahahaha......