Thursday, October 20, 2016

kerja baru

assalamualaikum...

hai dairy...

esok last day aku kt agility...
last day berkhidmat katanya...

apa perasaan???

sama mcm last day dekat gdex...
xde perasaan...

hahahaha

arini bos2 aku belanja makan...makan besar katanya...n aku dpt adiah jam tangan...terharu weh...ni 1st time dlm hidup aku dpt adiah spesel dr bos...

hehehe...

actually...
sedey gak nk resign...
nk tinggalkan keja sekarang...
bos2 ok...tp mcm tu la...
xde life katanya..

aku nampak bos2 aku mcm sayu je hati mereka...
yelah...aku satu2nya staff sekarang...aku pergi...kosong la department aku..

bukan x kesian...
kalau aku kesian kt mereka...
mereka ada kesian kt aku??
n then agility sekarang dah terumbang ambing...
bukan x setia...
tp lebih kepada mencari peluang...
dengan ekonomi sekarang ni...
makin sukar untuk bernafas..

anyway...
aku dr dulu sampai sekarang...
dari segi berkawan...
selalu gagal...
xpe la beb...aku ok je..
ko rasa ada org sedih x kalau ko pergi??

No comments:

Post a Comment