Thursday, February 23, 2017

23/2/2017

Hai dairy...
Assalamualaikum...
pe kabo???

keh2...
dairy...
byk benda berlaku 2,3 arini...
pasal kerja...
pasal personal...

mula2 kita sentuh pasal keja...
aku gaduh dgn bos aku...
sampai aku nk resign...
hahaha...
gaduh pasal cuti...bkn pasal kerja..
sengal x...
n kerana sbb ni aku kne marah dgn kak azura..
hahaha...
dia kata aku berfikiran pendek...
x matang...
beb...aku gaduh dgn bos aku sbb cuti...
aku cuti sebab family...
org x boleh pertikaikan yg tu...
aku jenis family man...
aku akan bt apa saja utk family...
apa saja...

berbalik hal personal...
kak azurra..
yes..dia dh dingin dgn aku..
bkn dia sje...aku rasa kak ros..mas..pun dingin dgn aku...
aku xtau apa yg berlaku sebenarnya..
tp hati aku kuat mengatakan sesuatu sedang berlaku...

aku x matang?
aku x matang bila berkait dgn hati dan perasaan...
its ok...
aku akan pergi jauh...
kalau itu yg dia nak...
kalau itu yg terbaik...

cuma akhir2 ni..
aku mimpi kak azurra..
berturut2 lak tu...
org kata kalau kita fikir sgt...benda tu akan masuk dlm mimpi...
org kata kalau org tu rindu kita..kita akan mimpi dia...
hahaha...
aku x percaya teori ini...

aku mimpi kak azurra baik sgt dgn aku..
aku mimpi dia amik berat sgt perihal aku...
tp dalam dunia nyata...xde pun...
hahaha...
mungkin dia hanya wujud dalam dunia mimpi...
dunia nyata sebaliknya...

hahaha...
cukuplah aku menyayanginya dari jauh...
dan aku rasa...masanya dah smpai...
sebulan je..
sama seperti nora..eh lama x sebut nama ni..

😞😞😞😞😞😞😞

No comments:

Post a Comment